zaterdag 12 november 2011

Haul from Trans Design

Hey!

Vandaag heb ik mijn pakketje van Trans Design binnen gekregen!! Dat maakt mijn dag helemaal goed!

In het filmpje hieronder kun je mijn aanwinsten bewonderen. De lakjes die ik binnen heb gekregen zijn van de collectie Let It Snow van China Glaze!




Dit zijn de swatches op een nagelwiel!



China Glaze - Let It Snow swatches



Vlnr: Tinsel Town, Poinsettia, Twinkle Lights



Vlnr: Winter Berry, Velvet Bow, Glittering Garland



Vlnr: Icicle, Ring In The Red, Snow Globe



Vlnr: Champagne Bubbles, Blue Year's Eve


Dit was mijn haul!

Over Trans Design zal ik nog een apart bericht posten hoe je kan bestellen bij Trans Design. Komt snel op mijn blog te staan, want Trans Design is echt cheap! Zeker een aanrader om daar een keer wat te bestellen!


xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten